پس از انتخاب کلید عضویت در انتهای صفحه جدیدی که باز خواهد شد، اطلاعات خود را تکمیل و عضویت خود را تایید نمایید
درباره وب سايت
مرجع آموزش زمین شناسی، سنجش از دور، معدن و عمران
جامع ترین و معتبرترین آموزش برای نرم افزار های زمین شناسی، مهندسی معدن، ژئومکانیک (مکانیک سنگ و ژئوتکنیک)، عمران (خاک و پی)
............................................
رزومه مدرسان:دانشجویان کارشناسی ارشد و دکترا رشته های مهندسی معدن و عمران دانشگاه صنعتی امیرکبیر (پلی تکنیک) تهران
جهت آموزش حضوری و غیر حضوری (آنلاین و تهیه فیلم آموزشی) نرم افزار ها با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید............................................
09157330367-09381295869 اسمعیلی-مدیریت وبسایت........ ................................................ در صورتی که موفق نشدید با شماره های فوق تماس حاصل فرمایید از طربق ایمیل زیر نیز می توانید در خواست خودتان را مطرح نمایید.......................................
raminesmaeili68@gmail.com
...................این سایت در ستاد ساماندهی پایگاه های اینترنتی به ثبت رسیده است و تمامی محصولات و خدمات این سایت حسب مورد دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه می باشد. همچنین فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود
طراحی و اجرای بهینه ی تونل های پیاده ی شهری نمونه موردی: تونل پیاده ی خیابان ساحلی( کاراندیش) در شیراز
خلاصه با توسعه شهر نشینی و به دنبال آن افزایش تعداد وسایل نقلیه ، ظرفیت بسیاری از گذرگاهها پاسخگوی حجم عبوری از آن نیست، به ویژه در نواحی که کاربری هایی با تراکم بالا و تولید کننده حجم بالای سفر قرار گرفته باشد. دربعضی از ساعات روز ، گره ترافیکی به معضل اساسی چنین مناطقی بدل می شود. این مسئله در نمونه ی مورد مطالعه ، واقع درخیابان ساحلی شیراز که دو کاربری ترمینال کار اندیش ( بعنوان ترمینال مادر و کشوری) و علی بن حمزه ( ترمینال منطقه ای شمال فارس) در دوسوی آن واقع شده اند به وضوح مشاهده می شود. از اینرو جهت پاسخگویی به معضل پیش رو و با هدف کنترل ترافیک ، گذرگاه غیر همسطح بعنوان راهکار جداسازی ترافیک پیاده و سواره پیشنهاد می شود. با توجه به تقسیم بندی های کلی انواع گذرگاههای غیر همسطح به دو دسته زیرگذر و روگذر و با لحاظ کردن امتیازات و معایب هریک وانطباق آن بانمونه ی مورد مطالعه، گزینه زیر گذر – تونل پیاده ارجح شناخته میشود.
دومین همایش ونمایشگاه سد و تونل ایران (1391)
بلافاصله پس از پرداخت هزینه لینک دانلود توسط سیستم فعال و در اختیار شما قرار می گیرد و یک کد رهگیری جهت پیگیری احتمالی درخواست، به شما داده می شود. همچنین بعد از چند ثانیه به صفحه مورد نظر جهت دریافت مقاله انتقال داده خواهید شد.
این سایت در ستاد ساماندهی پایگاه های اینترنتی به ثبت رسیده است و تمامی محصولات و خدمات این سایت حسب مورد دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه می باشد همچنین فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران می باشد.